Ramai yang beranggapan bahawa susu Alpha Lipid adalah sama dengan susu IgG jenama lain kerana fungsinya yang mampu meningkatkan antibodi (daya tahan melawan penyakit) seseorang pengguna. Anda juga mungkin tidak terlepas beranggapan sedemikian setelah merasai kehebatan susu IgG sendiri. Namun semua tanggapan tersebut adalah SALAH!!!

Tahukah anda hanya 10% hingga 12% sahaja kandungan IgG di dalam produk susu IgG lain?? Daripada jumlah tersebut, hanya 20% sahaja menyerap ke dalam tubuh dan 80% lagi dikeluarkan semasa proses perkumuhan. Kenapa ini berlaku??? Ini kerana produk susu IgG lain tidak disaluti dengan Complex Lipid (Patended).

Bagaimana pula dengan kehebatan Alpha Lipid Lifeline??? IgG yang terdapat dalam Alpha Lipid adalah sebanyak 41 % dan bergrade 10 (gred terbaik di dunia). Istimewanya IgG Alpha Lipid disaluti dengan Complex Lipid yang bertindak sebagai agen bagi mempercepatkan proses penyerapan ke dalam tubuh. Hampir 100% khasiat susu Alpha Lipid menyerap ke dalam tubuh seseorang pengguna.

KINI BAGAIMANA? ANDA ADALAH PENGGUNA BIJAK & SEHARUSNYA TAHU MENILAI YANG MANA LEBIH BAIK UNTUK DIRI ANDA...!!!

WE HELP YOU TO BE WEALTHY & ALSO STAY HEALTHY
& HAPPY WITH ALPHA LIPID LIFELINE



0 comments