APA KATA MEREKA....????

Patimah Ahmad (59 Tahun), Kg Anggerik, Pahang-Kencing Manis

Saya menghidap darah tinggi dan kencing manis lebih dari 6 tahun. Kadar gula darah saya terlalu tinggi. Dr. telah mengesyorkan saya mengambil suntikan insulin dua kali sehari untuk memastikan kencing manis saya ditahap normal. Namun begitu, setelah genap dua minggu menggunakan ALPHA LIPID™, bacaan gula dalam darah mulai menurun dan darah tinggi pula kian stabil. Kini saya berasa lebih sihat dan bertenaga.

Zainal Abidin (61 Thn), Pekan, Pahang- Lemah Jantung

Saya mula mengetahui menghidap lemah jantung penghujung tahun 1997 (10 Tahun). Saya menerima ketentuan Ilahi dengan redha. Semenjak dari itu saya tidak boleh membuat kerja-kerja berat kerana cepat letih dan sesak nafas. Saya mula bergantung kepada ubat-ubatan yang dibekalkan oleh doktor. Setiap kali saya sesak nafas saya akan meletakkan ubat Glyceryl Trinitrate (GTN) di bawah lidah. Selepas anak saya memperkenalkan ALPHA LIPID™ sebulan yang lalu, saya mulai berasa lebih sihat dan bertenaga serta tidak bergantung pada GTN lagi.

Zanuri (37 Thn), Seberang Pintasan, Terengganu - Sakit Lutut dan Obesiti

Sakit Lutut dan obesiti membataskan pergerakkan saya sebagai surirumah sepenuh masa. Derita sakit lutut ditanggung sejak 9 tahun lalu akibat berat badan yang berlebihan. Berat badan menurun (100kg kepada 90kg) dan sakit lutut kian berkurangan semenjak menggunakan ALPHA LIPID™ dua bulan kebelakangan ini. Kini, kerja harian sebagai surirumah dapat diuruskan dengan sempurna.

Harun Ali (40 Thn), Kota Bharu, Kelantan-Sakit Urat dan Kaki Kebas.

Setiap kali cuaca sejuk kaki dan tangan saya akan terasa sakit dan sengal kesan daripada kemalangan di tempat kerja. Pergerakan saya agak terhad setiap kali urat kaki saya menegang atau sejuk. Minyak panas adalah rawatan segera yang saya sering gunakan setiap kali sakit. Sakit urat dan kebas kaki saya mulai berkurang dan pergerakan saya tidak terbatas lagi semenjak menggunakan ALPHA LIPID™ 3 minggu bulan lalu.

Mohamad (65 Thn), Dungun, Terengganu- Gout & Darah Tinggi

Saya disahkan menghidap penyakit gout dan darah tinggi lebih dari 10 tahun duhulu. Sejak itu, saya sentiasa mengambil ubat mengurangkan tahan sakit dan ubat-ubat lain yang disarankan oleh doktor. Selain itu, saya juga tidak lekang mencuba ubat-ubatan tradisional seperti cuka nipah, herbal dan bermacam-macam lagi. Namun, kesemuanya tidak menampakan perubahan. Alhamdulillah, setelah diperkenalkan dengan ALPHA LIPID™ dalam tempoh 3 minggu, darah tinggi dan gout saya telah berkurang.


ALPHA LIPID LIFELINE - JANA WANG SAMBIL HIDUP SIHAT UNTUK DIRI ANDA!!!



0 comments